عصر خودرو

در یک ماهه گذشته رخ داد؛

ارزش بازار پرتفوی "پترول" ۱۹۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت

عصر بازار- ارزش بازار شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۴ معادل یک هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال افزایش یافت.

ارزش بازار پرتفوی "پترول" ۱۹۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای بهمن ماه سال جاری و با سرمایه 20 هزار میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار هزار و 619 میلیارد و 90 میلیون ریال و ارزش بازار 7 هزار و 18 میلیارد و 760 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 458 میلیارد و 38 میلیون ریال افزایش یافت و به پنج هزار و 77 میلیارد و 128 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن با مبلغ یک هزار و 950 میلیارد و 581 میلیون ریال افزایش ، به مبلغ 8 هزار و 969 میلیارد و 341 میلیون ریال رسید .

    "پترول" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده فروش معادل 41 میلیارد و 710 میلیون ریال و مبلغ 100 میلیارد و 860 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 59 میلیارد و 150 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    گفتنی است این شرکت در بهمن ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده فروش معادل 499 میلیارد و 748 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها