عصر خودرو

بر روی کدال نشست؛

افزایش ۸ هزار میلیارد ریالی ارزش بازار گسترش نفت و گاز پارسیان

عصر بازار- ارزش بازار شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۴ معادل ۸هزار و ۸۰۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال افزایش یافت.

افزایش ۸ هزار میلیارد ریالی ارزش بازار گسترش نفت و گاز پارسیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای بهمن ماه سال جاری و با سرمایه 30 هزار  میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 42 هزار و 30 میلیارد و 738 میلیون ریال و ارزش بازار 85 هزار و 346 میلیارد و 832 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن بدون تغییر ماند در حالی که ارزش بازار آن با مبلغ 8 هزار و 801 میلیارد و 610 میلیون ریال  افزایش به 94 هزار و 148 میلیارد و 442 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است این شرکت طی ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 914 میلیون ریال و مبلغ یک میلیارد و 914 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

    همچنین این شرکت طی دوره یک ماهه یاد شده سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها