عصر خودرو

توسعه زیرساختها برای حضور ایران در بازار محصولات جانبی گاز

تولید میعانات گازی پالایشگاه های کشور ۲۰ درصد افزایش یافت

عصر بازار- تولید میعانات گازی پالایشگاه های کشور در ١١ ماه امسال با ۲۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ٢٧,٨ میلیون مترمکعب رسید.

تولید میعانات گازی پالایشگاه های کشور ۲۰ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران با بیان این که در ١١ ماه پارسال، ٩١٧ هزار تن گوگرد نیز تولید شده است، اظهار کرد: این مقدار در بازه زمانی یادشده امسال شاهد افزایش هفت درصدی بوده است.

    عبدالحسین ثمری افزود: تولید ال پی جی پالایشگاه های گاز کشور در بازه زمانی یادشده امسال با ٣٥ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به بیش از دو میلیون و ٥١٥ هزار متریک تن رسیده است.

    وی با بیان این که در ١١ ماه پارسال، یک میلیون و ٣٥٤ هزار متریک تن اتان تولید شده است، اعلام کرد: این مقدار امسال با هشت درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه پارسال به بیش از یک میلیون و ٤٦٥ میلیون متریک تن رسیده است.

    ثمری با بیان این که حجم فرآورش گاز در پالایشگاه های کشور طی ١١ ماه امسال شاهد افزایش هفت درصدی بوده است، گفت: در بازه زمانی یادشده، ١٦٢,٥ میلیارد مترمکعب گاز فرآورش شده است.

    وی در ادامه به حجم دریافت گاز از خط پنجم سراسری اشاره کرد و گفت: شرکت پالایش گاز بیدبلند در بازه زمانی یادشده بیش از دو میلیارد و ٧٦٢ میلیون مترمکعب و شرکت پالایش گاز فجرجم نیز یک میلیارد و ١٦٦ میلیون مترمکعب گاز از خط پنجم سراسری دریافت کرده اند.

    معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: در بازه زمانی یادشده، پنج میلیارد و ٢١ میلیون مترمکعب گاز از فاز ١٢ و سه میلیارد و ٥٨٤ میلیون مترمکعب نیز از فاز ١٧ و ١٨ دریافت شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها