عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

پیش‌بینی بیش از دو هزار ریال سود به ازای هر سهم "شاملا" در سال ۹۵

عصر بازار- شرکت معدنی املاح ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵ مبلغ ۴۲۸ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب‌های خود پیش‌بینی کرد که نسبت به سال جاری معادل ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی بیش از دو هزار ریال سود به ازای هر سهم "شاملا" در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت معدنی املاح ایران صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "شاملا" اعلام کرد در دوره 12 ماهه یاد شده، مبلغ یک هزار و 13 میلیارد و 269 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خواهد داشت که پس از کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن، سود ناخالص دوره به مبلغ 544 میلیارد و 530 میلیون ریال می‌رسد.

    از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری و عمومی کسر و سود عملیاتی دوره، مبلغ 501 میلیارد و 968 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر شد و درآمدهای غیر عملیاتی به آن افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ 428 میلیارد و 368 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ دو هزار و 40 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    در این پیش‌بینی سود خالص هر سهم و سود سهام پیشنهادی هر سهم با سرمایه 210 میلیارد ریال به ترتیب، مبالغ دو هزار و 40 و یک هزار و 850 ریال برآورد شد.

    یادآوری می‌شود این شرکت در سال‌های مالی 93، 92 و 91 به ترتیب، معادل دو هزار و 72، دو هزار و 98 و یک هزار و 29 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها