عصر خودرو

کاهش ۳۰ درصدی صادرات

زعفران ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد

عصر بازار- عضو شورای ملی زعفران از کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: برای متعادل شدن قیمت‌ها، نرخ این محصول باید ۵۰۰ هزار تومان دیگر هم ارزان شود.

زعفران ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی حسینی با بیان اینکه قیمت زعفران در بازار در حال متعادل شدن است، اظهارداشت: کسانی که پول‌های خود را در خرید مسیر زعفران قرار داده بودند و به امید سود 2 تا 3 برابری آن را خریداری و دپو می‌کردند، درحال حاضر متوجه اشتباه خود شده‌اند، ضمن اینکه هم اکنون عرضه زعفران بیش از تقاضا برای آن است.

    وی با بیان اینکه افت قیمت طلای سرخ  از اوایل اسفندماه آغاز شده است، گفت: طی این مدت 500 هزار تومان از قیمت‌های کاذب زعفران کاهش یافته و هنوز باید نرخ این محصول 500 هزارتومان دیگر هم ارزان شود.

    به گفته حسینی، در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم زعفران بین 5 میلیون و 500 هزار تا 6 میلیون و 500 هزارتومان است.

    عضو شورای ملی زعفران با اشاره به اینکه فکر می‌کنم تا پایان سال قیمت‌ها 500 هزارتومان دیگر هم ارزان شود، گفت: در حال حاضر خریدار به اندازه عرضه محصول وجود ندارد. 

    حسینی درباره وضعیت صادرات طلای سرخ افزود: در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ما در این زمینه با بیش از 30 درصد کاهش مواجه بودیم.

    وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که احتمال متعادل شدن قیمت‌ها بالا رفته است، امیدواریم بتوانیم این کاهش را در 2 تا 3 ماه نخست سال 95، تا حدی جبران کنیم.

    حسینی ادامه داد: هم اکنون که قیمت ارز و تقاضا در حال کاهش است، راهی جز متعادل شدن قیمت‌ها وجود ندارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها