عصر خودرو

نشست سهامداران فولکس واگن به تابستان موکول شد

عصر بازار- غول خودروسازی فولکس واگن پس از اینکه نشست سالانه سهامداران و اعلام نتایج مالی ۲۰۱۵ را به دلیل تحقیقات گسترده درباره رسوایی آلایندگی دیزلی به تاخیر انداخت، تاریخ جدیدی برای این رویدادها اعلام کرد.

نشست سهامداران فولکس واگن به تابستان موکول شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، این گروه خودروسازی اعلام کرد کنفرانس مطبوعاتی اعلام درآمد که قرار بود 10 مارس برگزار شود اکنون 28 آوریل در مقر این شرکت در وولفسبورگ برگزار خواهد شد.

    نشست سالانه سهامداران فولکس واگن هم 22 ژوئن در شهر هانوفر برگزار می‌شود.

    بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، فولکس واگن پس از این که سپتامبر گذشته اقرار کرد در 11 میلیون خودروی دیزلی نرم افزاری نصب شده که آلایندگی آنها را کمتر از میزان واقعی نشان می‌دهد، در حال حاضر در عمیق‌ترین بحران تاریخ خود گرفتار شده است.

    این خودروساز هفته گذشته جزییات جدیدی از تحقیقات داخلی درباره این رسوایی را منتشر و اذعان کرد مدیرعامل سابق این شرکت درباره دستکاری موتورهای دیزلی در ماه مه سال 2014 هشدار دریافت کرده بود. با اینهمه هیچ یک از مدیران ارشد فولکس واگن به عمق این مشکل پی نبردند تا اینکه سرانجام از سوی مقامات آمریکایی افشا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها