عصر خودرو

سفر سرمایه گذاران ایرانی به عمان

عصر بازار- پارک نو آوری مسقط، که یکی از ابتکارات شورای تحقیقات عمان است، میزبان هیئتی از نمایندگان سرمایه گذاران ایرانی در زمینه فعالیت های مختلف تحقیق و توسعه بود.

سفر سرمایه گذاران ایرانی به عمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، پارک نو آوری مسقط که یکی از ابتکارات شورای تحقیقات عمان است، میزبان هیئتی از نمایندگان سرمایه گذاران ایرانی در زمینه فعالیت های مختلف تحقیق و توسعه بود.
    نخستین روز این سفر با سخنرانی دکتر عبدالباقی بن علی الخبوری، رئیس پارک های علمی شورای تحقیقات عمان آغاز شد.
    وی در این سخنرانی بر اهمیت پارک های علم  فن آوری، تسهیلات پارک نوآوری مسقط و فرصت های سرمایه گذاری در 4 حوزه کلیدی انرژی، علوم درمانی، غذا و بیوتکنولوژی، آب و محیط زیست تاکید کرد.
    الخبوری در سخنان خود بر فرصت های سرمایه گذاری موجود در پارک نوآوری مسقط تمرکز کرد و به توضیح این مسئله پرداخت که چگونه می توان همکاری های سرمایه گذاری و اقتصادی بین ایران و عمان را محقق ساخت.
    فیصل بن علی الهینائی، رئیس اداره گسترش و سرمایه گذاری های صنعتی عمان نیز درباره فرصت های سرمایه گذاری در عمان و مزایا و عناصر محیط کار این کشور سخنانی را بیان کرد.
    در این سفر،  محمد جواد امیدی، معاون توسعه فن آوری شهرک علم و فن آوری اصفهان در این باره که چگونه می توان پل هایی برای همکاری و ایجاد کانال های مشترک بین ایران و عمان ایجاد کرد، سخنانی را مطرح کرد. وی همچنین بر اهمیت بهره گیری از اقتصاد دانش بنیان از طریق پارک نوآوری مسقط تاکید کرد.
    در این نشست همچنین پیشنهادات ویژه ای از سوی شرکت های ایرانی درباره حوزه هایی که علاقمند به سرمایه گذاری در آنها هستند ارائه شد و صرفه اقتصادی و طرح های آینده و پتانسیل های موجود در این زمینه تبیین گردید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها