عصر خودرو

جهش صادرات زعفران به آمریکا

عصر بازار- عضو شورای ملی زعفران، با اشاره به اینکه صادرات زعفران به آمریکا به تازگی آغاز شده است گفت: با وجود این روند صادرات با شتاب بوده به طوری که تاکنون ۳۰۰ کیلوگرم زعفران صادر شده است.

جهش صادرات زعفران به آمریکا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی حسینی عضو شورای ملی زعفران در خصوص صادرات زعفران اظهار داشت: در سال‌های اخیر عرضه زعفران به جای واحدهای صادراتی به خانه‌های مردم تغییر مسیر داده، به طوری که افراد با دپو کردن محصول در خانه‌های خود و ممانعت از عرضه آن در بازار موجب افت و خیز قیمت و در ‌‌نهایت کند شدن روند صادراتی شدند و همواره پیش بینی می‌شود که تا پایان سال به جهش صادراتی مورد انتظار دست نیابیم.

    وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو زعفران به مرز 5 میلیون و 500 هزار تومان رسیده و باید گفت که حداقل برای جهش صادراتی باید 500 هزار تومان از حباب کاذب قیمت‌ها شکسته شود تا برای خریداران توجیه اقتصادی داشته باشد.

    حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه صادرات به آمریکا به تازگی آغاز شده، اما لازم به ذکر است که روند صادرات با شتاب است، به طوری که تاکنون 300 کیلوگرم زعفران به آمریکا صادر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها