عصر خودرو

زمانی در واکنش به اظهارات معاون وزیر ورزش:

واگذاری سرخآبی‌ها به طور کل منتفی شده است

عصر بازار- رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال با اشاره به عدم واگذاری این دو باشگاه گفت: پیش از این مقرر شد سرخآبی‌ها به‌صورت دو مؤسسه فرهنگی-ورزشی درآیند که مؤسسه هم قابلیت واگذاری ندارد.

واگذاری سرخآبی‌ها به طور کل منتفی شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، حسن زمانی در واکنش به اظهارات اخیر معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان مبنی بر آمادگی این وزارتخانه جهت واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، آن را بی اساس خواند و گفت: در آخرین جلساتی که کارگروه واگذاری سرخآبی‌ها برگزار کرد، واگذاری این دو باشگاه به طور کل منتفی اعلام شد.

    رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال بر همین اساس تصریح کرد: در جلسات این کارگروه قرار بر این شد سرخآبی‌ها در ادامه با عنوان مؤسسه فرهنگی-ورزشی فعالیت خود را دنبال کنند که در این رابطه در قانون داریم که چنین مؤسساتی قابل واگذاری نیستند.

    حسن زمانی
    وی در ادامه در خصوص نحوه تأمین منابع مالی از سوی دو مؤسسه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: بخشی از درآمدهای این دو باشگاه از طریق درآمدزایی هایی که صورت می دهند انجام می شود و بخش دیگر را دولت به آنها کمک می کند.

    رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال درباره علت عدم واگذاری سرخآبی‌ها خاطرنشان کرد: سیاست ها در جریان اشکالاتی که برای برگزاری مزایده واگذاری این دو باشگاه پیش آمد تغییر کرد و مسئولان امر صلاح پرسپولیس و استقلال را بر عدم واگذاری آن دانستند.

    بر اساس این گزارش، معاون وزیر ورزش و جوانان اخیرا گفته است هر زمان دولت اجازه دهد، آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها