عصر خودرو

در معاملات امروز به ثبت رسید:

یک هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال معامله در فرابورس انجام شد

عصر بازار: معاملات ۵ مردادماه ۱۳۹۴ بازار فرابورس، با خرید و فروش ۸۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۱۶۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال پایان یافت.

یک هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال معامله در فرابورس انجام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، امروز ضمن معامله 84 میلیون و 600 هزار ورقه بهادار، ارزش معاملات فرابورس از یک هزار و 163 میلیارد ریال گذشت.

    بیشترین حجم معاملات در روز جاری مربوط به خرید و فروش 12 میلیون و 140 هزار سهم بانک حکمت ایرانیان و بیشترین ارزش معاملات در اختیار نفت ایرانول با رقم 44 میلیارد و 700 میلیون ریال بود.

    امروز بیشترین افزایش قیمت به سهام شرکت‌های مرجان کار، فولاد آلیاژی یزد و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی اختصاص یافت و از سوی دیگر، سهام شرکت‌های توکا ریل، ذوب آهن اصفهان و تدبیرگران فارس و خوزستان با بیشترین افت قیمت مواجه شدند ضمن آنکه شاخص کل فرابورس نیز با اندکی کاهش، عدد 782 واحد را نشان داد.

    در بازار اوراق با درآمد ثابت 62هزار و 910 ورقه اجاره رایتل معامله شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن با معامله 3 میلیون و 470 هزار سهم اختصاص یافت.

    همچنین، هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن در جریان معاملات امروز با قیمت 70 تا 73 هزار تومان دست به دست شد.

    علاوه بر این، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، توکاریل، مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن و پتروشیمی امیرکبیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بودیم و نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، با توجه به ارائه اطلاعات عملکرد واقعی سال مالی 94 و تعدیل بااهمیت نسبت به پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 94، متوقف شد.

     

    برچسب ها