عصر خودرو

معامله بیش از ۴۴ هزار تن کالا در تالار معاملات بورس کالای ایران

عصر بازار- روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه، ۴۴ هزار و ۵۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۴۱ میلیارد ریال در تالار معاملات بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

معامله بیش از ۴۴ هزار تن کالا در تالار معاملات بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 2 هزار و 200 تن قیر و 100 تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران شامل یک هزار تن قیر 1020 و یک هزار تن قیر 6070 شرکت آترا اکران انرژی و 200 تن قیر 6070 شرکت عایق بام باستان معامله شد.

    همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز معامله 16 هزار و 896 تن انواع مواد شیمیایی شامل اوره صنعتی،بنزن، دی اتیل هگزانول، دی اتیلن گلایکول، زایلین مخلوط، سود کاستیک، منومر وینیل استات، نرمال بوتانول، کریستال ملامین و اسید استیک را تجربه کرد. علاوه بر این 8 هزار و 936 تن انواع قیر، یک هزار و 932 تن انواع مواد پلیمری و 40 تن آرگون نیز در این تالار داد و ستد شد.
    این گزارش حاکی است، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله 620 تن شمش هزار پوندی 998 شرکت ایرالکو در گروه آلومینیوم و 5 هزار تن مس کم عیار شرکت ملی صنایع مس ایران در گروه مس و همچنین 11 کیلوگرم شمش طلای معدن موته معامله شد.
    بر این اساس، 40 تن شکر سفید کارخانه قند اصفهان به قیمت 22 هزار و 500 ریال و یک هزار و 100 تن ذرت دانه ای دزفول به قیمت 7 هزار و 400 ریال در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها