عصر خودرو

استاندار عنوان کرد:

کاهش ۷۲ درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوقه در استان مرکزی

عصر بازار- استاندار مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق از پنج هزار و ۸۰۰ نفر به هزار و ۶۰۰ نفر رسیده که کاهش ۷۲ درصدی داشته است.

کاهش ۷۲ درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوقه در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، سیدعلی آقازاده پنجم شهریورماه در آیین بهره برداری از طرح توسعه گروه کارخانجات دیرگداز در شهرستان کمیجان، اظهار کرد: بهره برداری از این طرح یکی دیگر از گام های بلند توسعه ای در استان است که به دست بخش خصوصی در سال 96 آغاز شد و اکنون راه اندازی شده است.

    وی افزود: محصولات این شرکت امروز به کشورهای مختلف از جمله کشورهای آسیای دور صادر و از انرژی و مواد اولیه آن جنس هایی تولید می‌شود که ارزآوری دارد و باید در راستای رونق و جهش تولید از این مجموعه حمایت کرد.

    استاندار مرکزی تصریح کرد: همین اقدامات سبب شده برای نخستین بار در تاریخ اقتصادی استان حدود 120 میلیون دلار صادرات در یک ماه ثبت و میزان صادرات غیرنفتی استان در پنج ماهه سال جاری به 306 میلیون دلار برسد که گام مهمی در پاسخ به تحریم ها است.

    آقازاده ادامه داد: تعداد واحدهای دارای حقوق معوق نیز در مرداد ماه امسال از 46 واحد به 30 واحد رسیده و کاهش 33 درصدی داشته است.

    وی بیان کرد: امروز در اراک 184 پروژه با اعتبار هزار و 491 میلیارد تومان و ایجاد هزار و 425 شغل به بهره برداری رسیده است.

    به گزارش ایسنا، گروه کارخانجات دیرگداز اراک در سال 96 به بهره برداری رسید.
    این شرکت پس از گذشت سه توانسته با تکیه بر دانش بومی محصولات متنوعی در زمینه تزیینات داخلی و نمای ساختمان تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

    این گروه به منظور توسعه روزافزون صادرات و ارزاوری و همچنین جهت کارافرینی در کشور خط تولید جدید خود را با سرمایه گذاری بیش از 250 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع با ظرفیت سالانه تولید 18 هزار تن با پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا در سال 99 به بهره برداری رساند.

    برچسب ها