عصر خودرو

کمیسیون تلفیق تصویب کرد؛

نفت ۴۰ دلاری در بودجه ۹۵

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۵ از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد فروش دو میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۴۰ دلار در سال آینده خبر داد.

نفت ۴۰ دلاری در بودجه ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: در جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق که با حضور وزیر نفت و نمایندگان دولت برگزار شد، پیشنهاد دولت در خصوص فروش دو میلیون و 250 هزار بشکه با قیمت 40 دلار عینا به تصویب کمیسیون تلفیق رسید و بر این اساس در بودجه سال آینده 69 هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از فروش نفت به تصویب رسید.

    وی افزود: در بخش درآمدهای مالیاتی نیز که با حضور سازمان‌های مالیاتی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت دو سرفصل به این بخش اضافه شد؛ 1350 میلیارد تومان به میزان منابع دولت در بخش مالیات بر واردات اضافه شد و در کنار آن مالیات شرکت‌های دولتی مجموعا 170 میلیارد تومان پیش‌بینی شد و سود سهام شرکت های دولتی نیز 330 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

    به گفته پورابراهیمی، بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق درآمدهای مالیاتی در سال آینده 1850 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.

    سخنگوی کمیسیون تلفیق هم‌چنین گفت که این کمیسیون در جلسه بعد از امروز نیز به ادامه بررسی خود در مورد بخش درآمدهای مالیاتی خواهد پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها