عصر خودرو

رئیس کمپانی بنز آلمان:

می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم

عصر بازار- اشتفان بوخنر، رئیس کارخانه کامیون و اتوبوس کمپانی سرشناس بنز آلمان است. او که دانش‌آموخته رشته مهندسی اقتصاد است کار خود را از سال ۱۹۸۶ در کمپانی دایملر – بنز آغاز کرد و هم‌اکنون ریاست کارخانه کامیون و اتوبوس کمپانی دایملر را بر عهده دارد. بوخنر از ژانویه ۲۰۱۳ ریاست کارخانه تولید کامیون و اتوبوس کارخانه مرسدس بنز را در دست دارد.

می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بوخنر به دلیل برپایی سومین همایش صنعت خودرو ایران به تهران سفر کرد. او که یکی از سخنرانان روز نخست همایش بود، در گفت‌وگوی اختصاصی با «عصر خودرو» عنوان کرد: شرایط ایران را به‌خصوص پس از برداشته شدن تحریم‌ها بسیار خوب و مثبت می‌بینم و در بخش خودرو هم ایران از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است. باید بگویم که به همکاری دوباره با ایران هم بسیار خوش‌بین هستم. بعد از 18 ژانویه دوباره به تهران آمده‌ام و در این مدت گفت‌وگوهای بسیار خوبی را با طرف ایرانی داشته‌ایم. باید این‌طور بگویم که چه ازنظر پتانسیل و چه از نگاه روابط تاریخی همه‌چیز در شرایط بسیار خوبی برخوردار است. همه این موارد دست‌به‌دست هم داده تا ما دوباره اینجا باشیم.

    او درباره چگونگی همکاری با طرف ایران هم گفت: وقتی قصد کاری را دارد باید انجامش بدهی و ما هم قصد همکاری داریم و باید این کار را هم انجام بدهیم و می‌دهیم."

    بوخنر شرکت‌های خودروساز ایرانی را شرکای خوبی دانست و افزود"از همکاری با شرکای ایرانی درگذشته رضایت داشتیم و برآیند مذاکرات در دور تازه همکاری‌ها هم بسیار خوب و امیدوارکننده بوده است. من به دور تازه همکاری‌ها با شرکای ایرانی بسیار خوش‌بین هستم."

    بوخنر با اشاره به دور تازه همکاری بنز با ایران‌خودرو اظهار کرد:"شرایط این کارخانه را درگذشته و امروز بررسی کرده‌ایم. شرایط و امکانات این کمپانی در حال حاضر ما را بسیار شگفت‌زده کرده است. ایران‌خودرو زیرساخت‌های خوبی را ایجاد کرده که همزمان رضایت، خوشحالی و شگفتی ما را رقم زده است."

    او با اشاره به زمان همکاری دو طرف در دور تازه هم ابراز امیدواری کرد این شراکت همواره پا بر جا بماند. وی افزود:"می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم و با همکاران ایرانی خود همکاری داشته باشیم. همین‌قدر می‌توانم بگویم که ما دوباره کار با یکدیگر را آغاز کرده‌ایم و در این لحظه دوست ندارم حرفی از پایان همکاری بزنم. دوست دارم این همکاری و شراکت پیوسته و همیشگی باشد. این برای هر دو طرف خوب و مفید خواهد بود."

    بوخنر در پایان اظهار کرد:"نباید زمان را برای کار مشترک بیش از این از دست داد. همین حالا هم برای انجام کارها بسیار دیر شده است. باید هر چه زودتر آستین‌ها را بالا زد و دست‌به‌کار شد."

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها