عصر خودرو

بهرامی ارض اقدس تاکید کرد :

ضرورت رعایت حداکثری منافع ملی در سرمایه گذاری های خارجی

عصر بازار: در اولین حضور هیات ها نیز نباید انتظار داشت کارها با سرعت اجرایی شوند زیرا پروسه این کار طولانی است ضمن اینکه لغو کامل تحریم ها نیز هنوز صورت نگرفته و این موضوع در کنگره و مجلس در حال رسیدگی است.

ضرورت رعایت حداکثری منافع ملی در سرمایه گذاری های خارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، عضو اتاق بازرگانی  ایران و تهران در پاسخ به این پرسش که چرا شرکت های خارجی که پس از تحریم‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند رسانه ای نمی شوند؟ گفت: سرمایه گذاری شرکت های خارجی در کشور که قابل کتمان نیستند اما علت رسانه ای نشدن آن عدم کارشناسی دقیق از سوی دو طرف و نیز مقایسه ظرفیت‌های رقیب در حوزه های مشابه است.

    وی ادامه داد: به عنوان مثال در زمینه خودرو فرانسویان و آلمانی ها دارای برندهای بین المللی هستند که ضرورت دارد در این مقطع با بررسی دقیق و کار کارشناسی و رعایت حداکثری منافع ملی تصمیم درستی در این خصوص اتخاذ شود.

    مشاور معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: همچنین در حوزه معادن ، نفت و گاز نیز همین شرایط حاکم است .

    وی گفت: در اولین حضور هیات ها نیز نباید انتظار داشت کارها با سرعت اجرایی شوند زیرا پروسه این کار طولانی است ضمن اینکه لغو کامل تحریم ها نیز هنوز صورت نگرفته و این موضوع در کنگره و مجلس در حال رسیدگی است.

    عضو اتاق بازرگانی  ایران و تهران افزود: ضمن اینکه بحث سرمایه گذاری در این سطوح برای اعلام رسمی باید به اطمینان کامل برسد و نباید در حد اعلام مذاکرات آن را خبری کرد.

    برچسب ها