عصر خودرو

همکاری ایران و سوئیس در حمل و نقل هوایی

عصر بازار- مقامات هواپیمایی سوئیس ایر با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پیرامون همکاری در زمینه خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ها از جمله خدمات زمینی و هوانوردی با یکدیگر دیدار و گفت گو کردند.

همکاری ایران و سوئیس در حمل و نقل هوایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، رضا جعفرزاده مشاور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر گفت: به دنبال سفر رئیس جمهور سوئیس به ایران و سیاست توسعه روابط خارجی از جمله روابط حمل و نقلی دولت عصر دیروز مدیران عالی شرکت هواپیمایی سوئیس ایر با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار کردند.

    وی افزود: در این دیدار که معاون هوانوردی و امور بین الملل و مدیرکل حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری حضور داشتند. رئیس هیات اقتصادی و مدیر ارشد اجرایی و رئیس خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی سوئیس ایر رئوس همکاری‌های ممکن از طرف آن شرکت را در زمینه های خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ها از جمله خدمات زمینی و هوانوردی اعلام کردند.

    در این دیدار علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن استقبال از اعلام آمادگی گروه اقتصاد و اجرایی آن شرکت، اظهارداشت: در فرصت‌های آتی لازم است این توانایی ها نیز در مذاکرات بعدی با حضور مسؤلان شرکت فرودگاههای کشور و شرکت های هواپیمایی نیز صورت گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها