عصر خودرو

لزوم اعلام شماره حساب بانکی برای دریافت مبلغ اسمی "اخزا۱" در سررسید

عصر بازار- دارندگان مرحله اول اسناد خزانه با توجه به نزدیک شدن به سررسید این اوراق باید در اسرع وقت، شماره حساب بانکی خود را به یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران اعلام کنند.

لزوم اعلام شماره حساب بانکی برای دریافت مبلغ اسمی "اخزا۱" در سررسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، به دنبال اعلام دولت مبنی بر واریز به‌موقع مبالغ اسمی مرحله اسناد خزانه اسلامی در سررسید اعلام شده، دارندگان این اوراق اعم از خریداران، پیمانکاران و دارندگان اسناد خزانه اسلامی باید حداکثر تا 15 اسفندماه شماره حساب بانکی خود را به یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در سراسر کشور اعلام کنند.
    مبلغ اسمی اسناد خزانه اسلامی معادل یک میلیون ریال به ازای هر ورقه تنها به حساب بانکی معرفی شده از سوی دارندگان در سامانه تسویه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار واریز خواهد شد.
    بر اساس این گزارش، پیمانکارانی که اسناد خزانه اسلامی مرحله اول خود را از تاریخ 15 اسفندماه به بعد از بانک ملی ایران دریافت کنند نیز وجوه‌شان در سررسید توسط بانک به حساب معرفی شده آنها واریز می‌شود.
    گفتنی است، معاملات ثانویه مرحله اول اسناد خزانه اسلامی در تاریخ 8 مهرماه امسال در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران با قیمت 900 هزار و 500 ریال آغاز شد و در حال حاضر قیمت این اوراق"اخزا1" در بازار به 992 هزار ریال رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها