عصر خودرو

مدیرعامل ملارد شیر عنوان کرد:

پیش‌بینی شده سود ۸۴ تومانی هر سهم زملارد

عصر بازار- نشست خبری شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ، صبح امروز در آستانه عرضه اولیه سهام این شرکت برگزار شد .

پیش‌بینی شده سود ۸۴ تومانی هر سهم زملارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس، مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در آستانه عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس گفت: شرکت ملارد شیر زیرمجموعه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است و موضوع فعالیت آن کشاورزی، دامپروری، صنایع غذایی و صنایع وابسته است.

    حسین معصومی افزود: سرمایه ثبتی شرکت 300 میلیارد ریال بوده و از سال 1333 با صد راس گاو شیری فعالیت خود را آغاز کرده است.

    به گفته مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ، در حال حاضر شرکت دارای 4800 راس دام است که از این تعداد 2600 راس دام مولد است.

    معصومی اظهار داشت: شرکت ملارد شیر همچنین دارای 200 هکتار زمین است که 40 هکتار آن برای زراعت استفاده می‌شود.

    مدیرعامل ملارد شیر  همچنین در خصوص مزایای رقابتی ملارد شیر گفت:از مزایای رقابتی شرکت ملارد شیر، موقعیت مکانی و جغرافیایی آن در استان البرز است که به کارخانه‌های لبنی معتبر نزدیک است. با توجه به اینکه کیفیت شیر این شرکت مورد تایید شرکت‌های لبنی معتبر است همواره تقاضا برای شیر تولیدی زملارد وجود دارد.

    وی افزود: علوفه مورد نیاز شرکت ملارد شیر نیز از استان‌های قزوین، کرمانشاه، همدان و البرز تامین می‌شود.

    معصومی در ادامه، سرانه مصرف شیر در دنیا و ایران را مقایسه کرد و گفت: سهم ایران از تولید شیر در دنیا بیش از 9 میلیون تن در سال معادل یک درصد است. سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشورهای توسعه‌یافته بین 300 تا 370 کیلوگرم است در حالی که در ایران این رقم بین 60 تا 70 کیلوگرم است و لازم است افزایش یابد.

    وی  در ادامه سود هر سهم شرکت ملارد شیر در سال 98 را 60 تومان اعلام کرد و گفت پیش‌بینی شده  است که سود هر سهم زملارد در سال 99 به 84 تومان برسد.

    برچسب ها