عصر خودرو

معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس؛

اعلام زمان ارایه بودجه ۹۵ "سایپا"

معاملات درون گروهی خودروسازان قانونی است

عصر بازار- معاملات درون‌گروهی خودروسازان که به نوعی افزایش سرمایه برای این شرکت‌ها محسوب می‌شود، قانونی است و سازمان بورس و اوراق بهادار بر آن نظارت دارد.

اعلام زمان ارایه بودجه ۹۵ "سایپا"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصرمالی، حسن امیری در خصوص روند معاملات درون گروهی شرکت‌های خودوریی و استفاده از روش تجدید ارزیابی برای افزایش سرمایه این قبیل شرکت‌ها، ابراز داشت: کلیه معاملات و فرآیندهای معاملاتی همواره با نظارت کامل سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود و در مورد روندی که برای افزایش سرمایه مدنظر این شرکت‎ها است، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس این روند را با استانداردهای موجود تطبیق داده و در صورت عدم مغایرت این روند معاملات کاملا قانونی خواهد بود.

    معاون نظارت بر ناشران و بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد ارایه اطلاعات از سوی شرکت سایپا به منظور بازگشایی این نماد و رفع توقف آن افزود: این شرکت باید نسبت به ارایه اطلاعات مورد نظر سازمان از جمله بودجه اصلی و تلفیقی و همچنین اطلاعات، افشاگری و اقدام کند و تا مادامی که این اطلاعات تکمیل نشود این نماد بازگشایی نخواهد شد.

    وی تصریح کرد: بر اساس اعلام متولیان این شرکت قرار بوده که  امروز بودجه اصلی و تلفیقی سال 95 شرکت به سازمان ارایه شود که تاکنون محقق نشده است.

    امیری خاطرنشان کرد: به محض ارایه این مهم و تکمیل شدن مدارک مورد نظر و انتشار آن در کدال و در صورت عدم وجود مشکل نسبت به بازگشایی نماد سایپا اقدام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها