عصر خودرو

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و سازه گستر سایپا

عصر بازار- سازه گستر سایپا در جهت تحقق شعار جهش تولید، در زمینه تامین سرمایه در گردش شرکتهای زنجیره تامین و قطعه سازان تفاهم نامه همکاری با بانک تجارت امضاء کرد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و سازه گستر سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ارتباطات سازه گستر سایپا، در جهت حمایت از شعارجهش تولید و رونق بخشی در افزایش تولید شرکتهای قطعه ساز، علی اصغر حسن زاده مدیرعامل سازه گستر ،سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت تفاهم نامه همکاری در زمینه تامین مالی بخشی از پروژه ها با رویکرد ساخت داخل ،کمک به سرمایه در گردش سازندگان با بانک تجارت امضا کردند.

    این تفاهم نامه در جهت تعمیق بومی سازی قطعات ،تسهیل در امر تولید از طریق تامین منابع مالی و سرمایه در گردش واحد های تولید قطعه سازی زنجیره تامین شرکت سازه گستر منعقد شده است.

    در این جلسه علی اصغر حسن زاده با اشاره به مهم برشمردن امر تولید در شرایط حال حاضر در کشور گفت: نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی و محصولات داخلی در شرایط حساس اقتصادی کنونی کشورمان حاکی از اهمیت و ضرورت توجه همه جانبه به این اصل مهم و یک عزم ملی جدی در این راستاست. موضوعی که پرداختن به آن نیاز اساسی کشور در حل معضلات اقتصادی حال حاضر جامعه می باشد.

    مدیرعامل سازه گستر افزود: برای پایداری در مقوله تولید نیازمند قرار گرفتن تمامی عوامل کلیدی در کنار هم هستیم و یکی از مهمترین این عوامل جریان نقدینگی و تامین منابع مالی است که با نگاه مثبت و تعاملات بسیار خوب مجموعه بانک تجارت نسبت به موضوع تولید داخلی و رونق بخشی به واحدهای تولیدی این مسیر هموار خواهد شد.

    وی درادامه افزود: علی رغم شرایط جنگ اقتصادی با راهبری خردورزانه در مجموعه مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و اراده متعهدانه در شرکتهای زنجیره تامین و قطعه سازان با یاری خداوند از این مرحله نیز با سربلندی بیرون خواهیم آمد و با تولید کیفی تر و تنوع سبد محصولات در سال جاری خواهیم توانست کارنامه قابل قبولی از خود به ثبت رسانیم.

    علی اصغر حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: تفاهمات خوبی با مجموعه بانک تجارت  در خصوص برطرف نمودن مشکلات قطعه سازان در حال تدوین است تا انشاا... بتوانیم در آینده نزدیک شاهد رسیدن به شاخصهای مطلوب تر در این زمینه باشیم.

    برچسب ها