عصر خودرو

مدیرعامل بورس انرژی در سمینار تامین مالی در حوزه انرژی معرفی خواهد کرد

ابزارهای بورس انرژی برای تامین مالی

عصر بازار- مدیرعامل بورس انرژی گفت: در اولین سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی با رویکرد بازار سرمایه که قرار است فردا برگزار شود، انواع روش های تامین مالی در حوزه‌های نفت و گاز بررسی خواهد شد.

ابزارهای بورس انرژی برای تامین مالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۰۰

    سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصربازار» بیان کرد: تامین‌مالی در حوزه‌های یادشده هم از طریق بازار پول و هم سرمایه بررسی می‌شود. همچنین بورس انرژی نیز امکانات و ابزارهای موجود برای تامین مالی موجود در این بورس را معرفی خواهد کرد.
    به گفته وی، حضور در این سمینار و دیدار فعالان حوزه تامین مالی می‌تواند به گسترش همکاری‌ها برای تامین‌مالی‌های بیشتر در حوزه انرژی کمک کند.
    نخستین سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی با رویکرد بازار سرمایه در راستای ترویج ابزار های مالی کارامد جهت تامین مالی پروژه های اقتصادی برگزار می شود. این سمینار به همت مرکز مالی ایران با همکاری بورس انرژی ایران و شرکت یورواینوست (EuroInvest) با ارائه آخرین شیوه های تامین مالی بین المللی و تجربه کشورهای مختلف در این زمینه برگزار می‌شود.
    سخنرانان حاضر در این همایش کاردر؛ معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع مالی شرکت ملی نفت، صالح آبادی؛ مدیرعامل بانک توسعه صادرات، حسینی؛ مدیرعامل بورس انرژی ایران، جعفری مشاور اقتصادی بانک جهانی و مولوی مدیرعامل شرکت یورواینوست هستند.
    سمینار استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی با رویکرد بازار سرمایه روز 11 اسفند ماه سال جاری از ساعت 8:30 الی 13 در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها