عصر خودرو

امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس بورس استانبول از سازمان بورس و اوراق بهادار

عصر بازار- رییس بورس استانبول و هیأت همراه امروز از سازمان بورس و اوراق بهادار دیدن کردند.

بازدید رئیس بورس استانبول از سازمان بورس و اوراق بهادار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، تونجای دینچ، رئیس بورس استانبول و هیأت همراه به منظور آشنایی بیشتر با سازمان بورس و اوراق بهادار در نشستی صمیمی میهمان رئیس سازمان بورس و اعضای هیأت مدیره بودند.

    بر اساس این گزارش، در این نشست صمیمی که با حضور حسن قالیباف، مدیر عامل شرکت بورس تهران و روح الله حسینی مقدم ، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس صورت گرفت، در خصوص صنایع برجسته ترکیه و صنایع فعال در بازار سرمایه ایران سخن به میان آمد و صنایع فعال استانبول در اقتصاد ایران مورد بررسی قرار گرفت.

    هیأت 30 نفره مدیران بورس استانبول امروز به منظور مذاکره با متولیان بازار سرمایه وارد کشور شدند و طی نشست مشترک در هتل اسپیناس، درباره زمینه های مشترک همکاری فیمابین سخن گفتند.

    معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس با بیان اینکه تونجای دینچ، مدیر عامل بورس ترکیه به همراه 30 نفر از مدیران نهادهای مالی، کارگزاری، سبد گردان و سرمایه گذاری این کشور از بورس تهران نیز بازدید خواهند کرد، افزود: حجم بالایی از گردش معاملات روزانه سهام در بورس ترکیه متعلق به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی است و از این‌رو بستر مناسبی خواهد بود برای بورس تهران تا ضمن رایزنی با بورس استانبول زمینه حضور و پذیرش سهام شرکت‌های ایرانی و ترک در بورس های دو کشور فراهم شود.

    پیش از این، در آبان 94 طی بازدید هیأت ایرانی از بازار سرمایه کشور ترکیه، تفاهم نامه همکاری مابین بورس تهران و بورس استانبول با حضور دکتر فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به امضا رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها