عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس:

قوانین جذب سرمایه گذار خارجی نیاز به بازنگری دارد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه صنعت کشور نیاز به جذب منابع مالی دارد و صنعت مس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قوانین جذب سرمایه گذار خارجی نیاز به بازنگری دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، مهندس احمد مرادعلیزاده با بیان مطلب بالا گفت: شرکت‌های بزرگ این صنعت، در همه نقاط دنیا با سرمایه‌گذاری‌های مشترک به شرکت‌های محلی وارد شده‌اند و توانسته‌اند بازدهی آن‌ها را با دانش فنی بهتر و برتر و همچنین استفاده از رویه‌های اجرایی به‌روز صنعت را بهبود بخشیده و اقتصادی‌تر کنند.

    مرادعلیزاده با تأکید بر اینکه ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، تصریح کرد: علاوه بر استفاده از منابع مالی ارزان‌قیمت و منابعی که در نقاط مختلف دنیا موجود است، علاقه‌مندیم تا با سرمایه‌گذاری بتوانیم زیرساخت‌ها را اصلاح کرده و پتانسیل‌های جدید در این حوزه را کشف کنیم.

    وی افزود: طی ایام مذاکرات هسته‌ای کشورهای زیادی برای مذاکره با ما قدم پیش گذاشته‌اند و اعلام آمادگی کرده‌اند که بیش از 90 درصد شرکت‌ها برای محک و ارزیابی به بازار می‌آیند و وضعیت و زیرساخت‌ها و نحوه همکاری‌های آینده درزمینه مشارکت و سرمایه‌گذاری را رصد می‌کنند.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص وضعیت زیرساخت‌های کشور به‌عنوان یک عامل تأثیرگذار در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی گفت: بخشی از زیرساخت‌های ما قوانین و مقررات مربوط به سرمایه‌گذاری‌های خارجی، معادن و حتی قانون کار است که در این قوانین باید بازنگری‌های لازم صورت گرفته و به‌روز شوند.

    وی با بیان اینکه دیدگاه بی‌نیازی از شرکت‌های خارجی باید تعدیل شود تصریح کرد: کشور ما در شرایط کنونی در معرض دگردیسی اساسی در حوزه‌های کلان فنی و اقتصادی قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها