عصر خودرو

شرایط اعزام پیمانکاران و پذیرش هیات‌های تجاری اعلام شد

عصر بازار- سازمان توسعه تجارت با اعلام اطلاعیه ای، از سازمان‌هایی که علاقمند به فعالیت به عنوان پیمانکار هیات های تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری هستند، دعوت به همکاری کرد.

شرایط اعزام پیمانکاران و پذیرش هیات‌های تجاری اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، در حالی که سازمان توسعه تجارت ایران در حال برنامه‌ریزی برای اعزام ها و پذیرش های هیات‌های تجاری در سال آینده است، با توجه به تدوین آیین نامه جدید، از پیمانکاران اعزام و پذیرش هیات های تجاری، بازاریابی و سرمایه گذاری دعوت کرد تا با رعایت مفاد دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های مربوط نسبت به اعلام همکاری اقدام کنند.

    در فرم مربوط به فرآیند صدور مجوز پذیرش هیات های تجاری- بازاریابی و سرمایه گذاری، مجریان پذیرش هیات‌ها را شامل سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، شهرستان‌ها، اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه ها، انجمن ها و تشکل های صادراتی معتبر به تایید سازمان توسعه تجارت ایران، آژانس‌های مسافرتی معتبر به تائید سازمان توسعه تجارت ایران، شرکتهای مدیریت صادرات و پیمانکاران پذیرش هیات‌های تجاری به تایید سازمان توسعه تجارت ایران و مجریان نمایشگاه‌های بین المللی تخصصی داخلی و خارجی دانسته است.

    در بخش دیگر نیز با بیان اینکه برای صدور مجوز، درخواست کتبی باید حداکثر دو ماه قبل از پذیرش هیات تجاری ارسال شود، دیگر شرایط اعطای مجوز منوط به عضویت در بانک اطلاعات پیمانکاران سازمان توسعه تجارت ایران و تکمیل فرم های مربوط اعلام شده است.

    در ادامه در تشریح ویژگی های اعضای هیات‌ها آمده است که آنها باید مقامات و نمایندگان دستگاه‌های دولتی خارجی، رؤسای انجمن ها، تشکل ها و اتاق های بازرگانی خارجی از کشور با هدف خرید و سرمایه گذاری و همکاری‌های مشترک، شرکای تجاری صادرکنندگان، تجار و بازرگانان خارجی علاقمند به همکاری با ایران در حوزه واردات، سرمایه گذاری، همکاری مشترک با بازارهای ثالث، نمایندگان موسسات تبلیغاتی و رسانه های مرتبط ، محققین و کارشناسان خارجی از طرف شرکت‌ها، دانشگاه‌ها یا مراکز تحقیقاتی دنیا برای شناسایی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور باشند.

    بر اساس این گزارش، این فراخوان برای سال آینده در حالی اعلام شده که برنامه اعزام هیات های تجاری ایرانی در سازمان توسعه تجارت ایران ازثبت بیش از 70 موافقت اولیه اعزام به بیش از 20 کشور جهان در سال 94 خبر می‌دهد.

    همچنین بر اساس اعلام مسئولان سازمان توسعه تجارت ایران، بخشی از 50 میلیارد تومانی که به عنوان مشوق های صادراتی غیر نقدی به سازمان توسعه تجارت ایران اختصاص یافته است به تامین هزینه های شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه‌ها و هیات‌های تجاری، بازاریابی و سرمایه گذاری تعلق می‌گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها