عصر خودرو

رهبر اپوزسیون دولت در پاکستان:

مخالفت پاکستانی‌ها با قرارداد ۱۵ ساله گاز با قطر

عصر بازار- رهبر اپوزسیون دولت در پاکستان خواسته است این کشور خرید گاز ارزان از ایران را جایگزین قرارداد با قطر کند.

مخالفت پاکستانی‌ها با قرارداد ۱۵ ساله گاز با قطر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، پاکستان قرارداد 15 ساله واردات گاز LNG از قطر را امضا کرده در حالی که با مخالفان زیادی در داخل روبروست. رهبر مخالفان دولت پاکستان با اعتراض به این قرارداد و زیر سؤال بردن آن خواسته است ایران و روسیه که از تولیدکنندگان گاز LNG هستند جایگزین قطر شود.

     آیتزاز احسن رئیس اپوزسیون دولت در پاکستان با زیر سؤال بردن این قرارداد گفته است آیا تمام مناقصه‌ها و مزایده‌های بین‌المللی شناور هستند؟ آیا قطر تنها کشوری است که ما می‌توانیم از آن گاز وارد کنیم؟

    آیتزاز احسن گفته است در حالی‌که ایران و روسیه می‌توانند گاز ارزان‌تری نسبت به قطر بدهند، چرا نباید گاز ارزان از آنها وارد کنیم و دولت گاز گران قطر را ترجیح می‌دهد.

    وی همچنین با انتقاد از قرارداد 15 ساله گاز پاکستان و قطر گفته است انعقاد چنین قراردادهایی می‌تواند برای دولت بعدی دردسرآفرین باشد.

    وی همچنین تأکید کرده است چگونه می‌توان قیمت نفت را برای 15 سال آینده پیش‌بینی کرد که دولت چنین قرارداد طولانی‌مدتی را منعقد کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها