عصر خودرو

عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام ۱۴ تایی می‌شود

عصر بازار- تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، فردا(چهار‌شنبه) با نماد معاملاتی "زملارد" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام ۱۴ تایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، تعداد 300 میلیون سهم شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر معادل 15درصد سهام این شرکت، چهار‌شنبه این هفته(22مردادماه) به‌عنوان سیزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

    این میزان سهام در محدوده قیمتی 2000تا 2100تومان برای هر سهم و با سهمیه 20سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

    همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین و متعهدین عرضه نیز شرکت‌های کارگزاری صبا تامین به میزان 25 درصد و سرمایه‌گذاری صبا تامین به میزان 25 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

    گفتنی است تعداد 294میلیون سهم از کل سهام قابل معامله در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 6میلیون سهم شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

    این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.