عصر خودرو

نسبت به دوره گذشته؛

"ولیز" زیان خود را کاهش نداد

عصر بازار- شرکت لیزینگ ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۸۷ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۴۵۰ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، زیان هر سهم را ۳۴ ریال اعلام کرده بود.

"ولیز" زیان خود را کاهش نداد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت لیزینگ ایران با سرمایه 600 میلیارد ریال، صورت های مالی 3 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1399 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    شرکت لیزینگ ایران در دوره یاد شده، مبلغ 112 میلیارد و 238 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ 187 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش 450 درصدی در شناسایی زیان داشته است.

    با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و 439 میلیارد و 498 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "ولیز" در دوره 3 ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند 1398، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 20 میلیارد و 631 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ 34 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها