عصر خودرو

پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به خبرنگاران

عصر بازار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به خبرنگاران خبر داد و گفت که شرایط آن به زودی اعلام خواهد شد.

پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به خبرنگاران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، محمد شریعتمداری در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ساختمان تلاش برگزار شد با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: در ارتباط با حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا 78 میلیارد تومان برای 478 بنگاه خبری متأثر از کرونا در قالب 4 هزار و 599 شغل اقداماتی انجام گرفت.

    وی با اشاره به لایحه حمایت از خبرنگاران خاطرنشان کرد: با همکاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لایحه حمایت از خبرنگاران را به زودی به مجلس شورای اسلامی با هدف حفظ امنیت شغلی خبرنگاران تقدیم خواهیم کرد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همچنین قرار است که در صورت تامین اعتبار و منابع دولتی وام 10 میلیون تومانی خبرنگاری به خاطر ایام کرونا پرداخت شود.شرایط آن به زودی اعلام خواهد شد.

    شریعتمداری با تاکید بر شفاف‌سازی در وزارت کار و رفاه اجتماعی کفت: این وزارتخانه هزار و 30 عنوان از مشاغل زیرمجموعه شرکتهای تامین اجتماعی و سایر شرکتهای این وزارتخانه را منتشر کرده است و این اقدامات در راستای شفاف‌سازی قرار دارد.

    وی با اشاره به ورود شرکت شستا به بورس خاطرنشان کرد: این شرکت شفاف شده است و از این به بعد باید مدیرعامل آن به جای ارائه گزارش در اتاق‌های دربسته در سالن‌های چند هزار نفری در ارتباط با گزارش‌های حسابرسی شده پاسخگو باشد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد حق مسکن کارگران به زودی در دولت تصویب شود که در آن صورت حداقل حقوق کارگران نسبت به سال گذشته از رشد معادل 44 درصد برخوردار خواهد شد.

    برچسب ها