عصر خودرو

بورس فردا سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ چه می‌شود؟

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که با بهبود اوضاع هسته، بتوان پیش‌بینی کرد که جو بازار فردا مثبت باشد. ظاهرا اقبال بازار به سهم‌های بزرگتر بیشتر از سهم‌های کوچک‌تر بوده و سهم‌های بزرگ و شاخص‌ساز می‌توانند معاملات بهتری را تجربه کنند.

بورس فردا سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ چه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تجارت‌نیوز، مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه مشکل هسته معاملاتی امروز تا حدی معاملات را از حالت عادی خارج کرده بود، گفت: خیلی از منفی و مثبت‌هایی که در نمادها شاهد بودیم تحت تاثیر ایرادها و اختلالات هسته قرار گرفت. اما آنچه که می‌توان از معاملات امروز برداشت کرد، یک بازار مثبت بود و اینکه همچنان تقاضای کافی برای رشد قیمت سهم‌ها در بازار مشاهده می‌شود.

    وی درخصوص بازار فردا بیان کرد: این احتمال وجود دارد که با بهبود اوضاع هسته، بتوان پیش‌بینی کرد که جو بازار فردا مثبت باشد. ظاهرا اقبال بازار به سهم‌های بزرگتر بیشتر از سهم‌های کوچک‌تر بوده و سهم‌های شاخص‌ساز می‌توانند معاملات بهتری را تجربه کنند.

    درحالی که شاخص امروز با ریزش 18 هزار واحدی به زیر دو میلیون واحد عقب‌نشینی کرد، این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: معاملات بازار درحالی پیگری می‌شود که بازار توانسته است از مرز روانی دو میلیون واحد عبور کند و معمولا به صورت تاریخی و روانی در چنین ارقامی فشار عرضه‌ها بیشتر است. اما بازار به نسبت معاملات معقول‌تری را تجربه کرده و امید زیادی به تثبیت شاخص بالای دو میلیون واحد وجود دارد. پس از آن با دنبال کردن سایر متغیرها باید دید سمت و سوی بازار به کدام جهت خواهد رفت.

    برچسب ها