عصر خودرو

مدیرعامل بانک توسعه صادرات:

هلدینگ‌ها برای شروع پروژه‌های جدید، سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند

عصر بازار- صالح آبادی گفت:هلدینگ‌ها باید با توجه به رونق بازار سرمایه و افزایش حجم معاملات در بورس، سرمایه گذاری‌های گذشته خود را در بورس عرضه و با پول حاصل از آن پروژه‌های جدیدی را ایجاد کنند.

هلدینگ‌ها برای شروع پروژه‌های جدید، سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات در خصوص تشویق شرکت ها توسط دولت برای ورود به بورس اظهار کرد:   در حال حاضر هلدینگ های بزرگی در صنعت فولاد, پتروشیمی و سنگ آهن داریم  که  به طور عمده شبه دولتی هستند. باید یک برنامه عملیاتی و دقیق در این خصوص وجود داشته باشد و  برای هر هلدینگ بزرگ، تکلیف عددی مشخص شود.

    وی ادامه داد: این هلدینگ ها  باید با توجه به رونق بازار سرمایه و افزایش حجم معاملات در بورس , سرمایه گذاری های گذشته خود را  در بازار بورس عرضه کنند و با پول حاصل از آن پروژه های جدیدی آغاز کنند.  این پروژه ها مشتریان زیادی خواهد داشت.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت:در حال حاضر این مسئله الزامی ندارد ولی  در صورت الزامی شدن آن، حجم قابل توجهی  از منابع ریالی  که امروزه صرف خرید و فروش سهام در بازار بورس می شود را  می توانیم به سمت پروژه های جدید و تکمیل پروژه های نیمه کاره در کشور، سوق دهیم.

    برچسب ها