عصر خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

رونق اقتصادی با کاهش نرخ سود بانکی رقم می خورد

عصر بازار- محمدعلی مددی گفت: کاهش نرخ سود بانکی شاید در کوتاه مدت تاثیری در اقتصاد نداشته باشد، اما در بلندمدت سبب رونق اقتصاد کشور می شود.

رونق اقتصادی با کاهش نرخ سود بانکی رقم می خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدعلی مددی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه نرخ سود سپرده‌های بانکی کاهش پیدا کرده است، این امر نه تنها ناهماهنگی در بازار اقتصادی ایجاد نمی‌کند، بلکه اگر مدیریت درستی صورت گیرد، در رونق اقتصادی موثر است.

    وی افزود: با خارج شدن نقدینگی‌ها از بانک‌ها، هدایت سرمایه‌ها به بخش تولید و صنعت، به طور یقین می توان رکود حاکم بر تولید را ساماندهی کرد.

    این نماینده ملت گفت: شاید در کوتاه مدت تاثیر بسزایی در حوزه اقتصادی نگذارد، اما در بلندمدت بخش اقتصاد ما از موهبات این اقدام بی‌نصیب نخواهد بود.

    وی در پایان گفت: البته همه این مسائل به شرطی اتفاق می‌افتد که هدایت سرمایه‌ها پس از خروج از بانک‌ها به سمت تولید و صنعت پیش رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها