عصر خودرو

توصیه به بورسی‌ها در روز شمارش آرا انتخابات

امروز سهامداران چه کنند بهتر است؟

عصر بازار- یک فعال بازار سرمایه معتقد است: شمارش آرا و نتایج انتخابات ارتباطی به وضعت بازار سهام ندارد و توصیه می‌شود سهامداران حتما در بازار ورود پیدا کنند و به خرید و فروش خود ادامه دهند.

امروز سهامداران چه کنند بهتر است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، همزمان با آغاز شمارش آرا نتایج انتخابات مجلس فعالان بازار سرمایه باید چه رفتاری در این بازار کنند؟ آیا تا پایان زمان اعلام نتایج بهترین نسخه این است که آنها صبر کنند؟

    در این مورد مهدی طحانی گفت: اگر اعتدالیون در انتخابات مجلس پیروز شوند، قطعا چرخه اقتصاد بهتر خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود اقتصاد راه بیفتد و در کنار آن بازار سرمایه رشد پیدا کند.

    او افزود: اما موضوع دیگری که مد نظر است اعتقاد دو ساله نظام جمهوری اسلامی به بهبود سیاست بین‌الملل است و این نظام به این نتیجه رسیده که در فضای رقابتی بین‌المللی ورود پیدا کنیم.

    طحانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر فارغ از بحث انتخابات مجلس، دولت و سایر قوا نظام جمهوری اسلامی با عزم جدی به سوی بهبود اقتصاد کشور رفته‌‌اند تا ایران به عنوان قدرتمند‌ترین کشور مسلمان در خاورمیانه خود را نشان دهد.

    این فعال بازار سرمایه تصریح کرد: چه اصولگرایان و چه اصلاح طلبان در مجلس ورود پیدا کنند به سهامداران توصیه می‌شود که به سرمایه‌گذاری خود در بازار سهام ادامه دهند، با توجه به اینکه قیمت نفت، خیز رو به مثبت برداشته و از طرفی نرخ سود سپرده بانکی کاهش پیدا کرده سهامداران وارد فاز احتیاط نشوند.

    طحانی در پایان تاکید کرد: به نظر می رسد حرکت اقتصادی رو به جلو است و توصیه می‌شود سهامداران تحت تاثیر شرایط انتخابات قرار نگیرند و وارد بازار سرمایه شوند. بازار سهام ارتباط خاصی به شمارش آرا و نتایج انتخابات مجلس نخواهد داشت بلکه اراده نظام بر بهبود اقتصاد کشور است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها