عصر خودرو

حسابرسی نشده؛

سود بیش از ۱۰ میلیارد ریالی "ونیرو" از بابت واگذاریهای بهمن ماه

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل ۱۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

سود بیش از ۱۰ میلیارد ریالی "ونیرو" از بابت واگذاریهای بهمن ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری نیرو صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای بهمن ماه سال جاری و با سرمایه 400 میلیارد ریال،تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 33 میلیارد و 695 میلیون ریال و مبلغ 43 میلیارد و 940 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 10 میلیارد و 245 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    گفتنی است این شرکت در بهمن ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده فروش معادل 23 میلیارد و 514 میلیون ریال خریداری کرد .

    "ونیرو" در ابتدای بهمن ماه سال 94  تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 179 میلیارد و 190 میلیون ریال و ارزش بازار 138 میلیارد و 144 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 10 میلیارد و 181 میلیون ریال کاهش یافت و به 169 میلیارد و 9 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ 13 میلیارد و 399 میلیون ریال افزایش، به مبلغ 151 میلیارد و 543 میلیون ریال رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها