عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

ایران نفت آذربایجان را سوآپ می‌کند

عصر بازار- در یادداشت تفاهمی که به تازگی میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت آذربایجان (سوکار) امضا شد، دو کشور برای سواپ نفت آذربایجان از طریق خاک ایران توافق کردند.

ایران نفت آذربایجان را سوآپ می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس  ، سه محور اصلی همکاری نفتی ایران و آذربایجان را تشریح کرد و گفت: سواپ نفت آذربایجان در برنامه شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

    رکن الدین جوادی با بیان این مطلب افزود: در یادداشت تفاهمی که به تازگی میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت آذربایجان (سوکار) امضا شد، دو کشور برای سواپ نفت آذربایجان از طریق خاک ایران توافق کردند.

    مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، همکاری دوجانبه در حوزه خزر را از دیگر محورهای سند همکاری امضا شده میان دو طرف عنوان و تصریح کرد: همچنین آذربایجان خواهان استفاده از ظرفیتهای پژوهشی ایران در حوزه نفت و گاز است و شرکت ملی نفت ایران در این زمینه با آنها همکاری خواهد کرد.

    این گزارش حاکی است، در سفر اخیر الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان و هیئت بلندپایه همراه وی به ایران، ١١ سند همکاری میان دو کشور امضا شد که امضای سند همکاری میان شرکت ملی نفت ایران و سوکار از جمله این توافق‌ به شمار می رود.

    برچسب ها