عصر خودرو

قالیباف اصل در مسقط اعلام کرد:

پتانسیل های بورس تهران در پسا برجام

عصر بازار- قالیباف اصل به منافع سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: تاکنون بازار ما از منافع سرمایه گذار خارجی بهره نبرده و افزایش حضور سرمایه گذار خارجی به بازار ما عمق بیشتری می دهد. همچنین بررسی فعالیت سرمایه گذاری خارجی در قبل و بعد از برجام نشان می دهد نسبت فعالیت در همین مدت کوتاه ده برابر شده است.

پتانسیل های بورس تهران در پسا برجام
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری«عصربازار» به نقل از سنا ، قالیباف اصل گفت: کشور ما در سال های گذشته در تحریم بود ولی بازار در آن شرایط رشد کمی و کیفی مناسبی داشت و بدون شک در شرایط بدون تحریم نیز پتانسیل های رشد بیشتر خواهد بود .

    حسن قالیباف اصل، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران روز پنجم اسفند 94، در حاشیه نشست چگونگی سرمایه گذاری در ایران در شهر مسقط عمان با اعلام خبر فوق به گزارشگر ارشد نشریه عربین بیزنس، به معرفی بورس تهران پرداخت و گفت:  ارزش بازار بورس تهران بیش از صد میلیارد دلار است و با توجه به تنوع اقتصاد ایران، صنایع  مختلفی در بورس پذیرفته شده که بیانگر پتانسیل ها و قابلیت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران است.

    وی به پتانسیل های رشد بازار سرمایه ایران اشاره کرد و گفت: کشور ما در سال های گذشته در تحریم های سخت بود ولی بازار در آن شرایط رشد کمی و کیفی مناسبی داشت و بدون شک در شرایط بدون تحریم نیز پتانسیل های رشد کمی و کیفی بیشتر خواهد بود .

    مدیرعامل بورس تهران به عرضه یک شرکت هشتصد میلیون دلاری در چهارشنبه گذشته  اشاره  و اعلام کرد: شرکت های هلدینگ شفادارو و صنعتی مینو در آخرین جلسه هیات پذیرش طرح و پذیرش شدند.

    قالیباف اصل به منافع سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: تاکنون بازار ما از منافع سرمایه گذار خارجی بهره نبرده و افزایش حضور سرمایه گذار خارجی به بازار ما عمق بیشتری می دهد. همچنین بررسی فعالیت سرمایه گذاری خارجی در قبل و بعد از برجام نشان می دهد نسبت فعالیت در همین مدت کوتاه ده برابر شده است.

    لازم به ذکر است نشریه عربین بیزنس در کشورهای عربی منطقه به زبان انگلیسی و عربی منتشر می شود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو