عصر خودرو

کارنامه بورس در آخرین هفته‌ قبل از انتخابات مجلس

عصر بازار- در پایان معاملات هفته اول اسفندماه سال جاری، نماگر بازار در ارتفاع ۷۷ هزار و ۸۴۰ واحدی ایستاد که این میزان نسبت به روز شنبه تنها ۲۸۰ واحد (معادل ۰.۳۶ درصد) افزایش یافته است.

کارنامه بورس در آخرین هفته‌ قبل از انتخابات مجلس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد نیوز، شاخص بورس در ابتدای هفته‌ای که گذشت در آستانه کانال 78 هزار واحدی، در ارتفاع 77 هزار و 888 قرار داشت و در ساعت‌های اولیه شروع به کار خود به کانال 78 هزار واحدی ورود پیدا کرد، اما به دنبال تشدید عرضه‌ها در میانه بازار رفتار نزولی نشان داد و در مجموع در اولین روز هفته 329 واحد کاهش یافت و به ارتفاع 77 هزار و 560 ریال رسید و در مدار منفی قرار گرفت.

    روز یکشنبه نیز، بازار به روند منفی خود ادامه داد و به دنبال افت قیمتی اغلب نمادهای کوچک و بزرگ بازار سهام شاهد کاهش شاخص کل شد.

    اما شاخص بازار با گذر از دو روز پیاپی فاز اصلاحی در روز دوشنبه با رشد همراه شد و نماگر بازار نسبت به روز گذشته خود 352 واحد رشد پیدا کرد.

    در روز سه‌شنبه نیز، شاخص به رشد خود ادامه داد و در ابتدای معاملات بود که این شاخص به کانال 78 هزار واحدی وارد شد اما در انتهای معاملات از سرعت رشد خود کاسته و در نهایت رشد کم‌عمقی از خود نشان داد.

    در روز چهارشنبه بورس تهران معاملات خود را با روندی نزولی آغاز کرد و در ساعت‌های اولیه معاملات، شاخص افت پیدا کرد، اما در نهایت در جریان معاملات این روز، شاخص صعودی شد. البته اگرچه این روند صعودی با شیب کم اتفاق افتاد اما در نهایت نماگر بازار 136 واحد افزایش یافت. 

    نماگر بازار در هفته‌ای که گذشت در ارتفاع 77 هزار و 840 واحد به کار خود خاتمه داد و در مجموع نسبت به آخرین شاخص شنبه هفته مورد محاسبه روند صعودی را تجربه کرده است. در این زمینه بسیاری ازکارشناسان در این زمینه معتقدند این بازار تا پس از برگزاری انتخابات روند احتیاطی را تجربه کرده و با تامل بیشتری به معاملات ادامه می‌دهد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها