عصر خودرو

وزیر بازرگانی پاکستان:

پاکستان به دنبال سهم از دست رفته خود در بازار صادرات به ایران است

عصر بازار- "خرم دستگیرخان" با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت همکاری های تجاری میان کشورش و ایران به روزهای اوج، اعلام کرد که پاکستان به دنبال سهم از دست رفته خود در بازار صادرات به ایران است.

پاکستان به دنبال سهم از دست رفته خود در بازار صادرات به ایران است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، 'خرم دستگیر خان' وزیر بازرگانی پاکستان در جلسه ای با عنوان توسعه صادرات محصولات کشاورزی به ایران گفت: این کشور به دنبال به دست آوردن مجدد جایگاه صادرات خود به ایران است و در زمان فعلی پاکستان برای صادرات محصولات کشاورزی به ایران در حال رایزنی با وزارتخانه های ذیربط در ایران است.
    وی همچنین اعلام کرد که قرار است از وزیر کشاورزی جمهوری اسلامی ایران برای سفر به پاکستان دعوت شود.
    خرم دستگیر خان افزود: مذاکرات میان ایران و پاکستان در زمینه کیفیت محصولات کشاورزی برای رسیدن به تفاهم بیشتر در این زمینه ادامه دارد.
    وی تاکید کرد: هدف اصلی از این مذاکرات امضای قرارداد همکاری دوجانبه است تا بتوان مشکلات اساسی را در مسیر صادرات محصولات کشاورزی به ایران رفع کرد.
    وزیر بازرگانی پاکستان خاطر نشان کرد: ما با طرف ایرانی برای صادرات برنج، گندم و محصولات گوشتی به این کشور در تماس هستیم.
    وی افزود: پاکستان سهم از دسته رفته خود در بازار صادرات ایران را دوباره به دست خواهد آورد.
    شب گذشته نیز مهدی هنردوست سفیر جمهوری اسلام ایران در پاکستان در نشستی با اصحاب رسانه این کشور، از آنان خواستار ایفای نقش خود برای فراهم کردن زمینه ارتقای مبادلات تجاری و روابط دوجانبه اقتصادی میان دو کشور همسایه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها