عصر خودرو

طی سه ماه؛

سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا از پیش‌بینی هایش جا ماند

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا در دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ با اختصاص ۵۶ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۹ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا از پیش‌بینی هایش جا ماند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه سه هزار میلیارد ریال مبلغ 641 ریال اعلام کرده است و طی دوره سه ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 با اختصاص 56 ریال سود به ازای هر سهم معادل 9 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

    "ورنا" دلایل تغییر اطلاعات پیش‌بینی سال منتهی به 31 شهریور ماه 95 را بصورت حسابرسی نشده، نسبت به اطلاعیه قبلی اعلام کرد.

    بر این اساس شناسایی سود حاصل از سایر فعالیتها ناشی از سود عملکرد سالهای 89 لغایت 93 سهام شرکت ایران خودرو است که در خصوص اقاله مبایعه نامه بین شرکت سرمایه گذاری رنا با شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی بوده است.

    کاهش هزینه های مالی بر اساس توافقنامه منعقده ما بین گروه سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری سایپا است که مقرر شده است از تاریخ یکم فروردین ماه 94 محاسبه بهره (سالانه 24 درصدی) نسبت به اصل بدهی شرکت رنا به شرکت سرمایه‌گذاری سایپا متوقف شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها