عصر خودرو

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۲۷۱ میلیارد ریالی شد

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، بیش از ۸۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۲۷۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۲۷۱ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 4 مرداد‌ماه، معامله‌گران فرابورس بیش از 85 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 271 میلیارد و 480 میلیون تومان خرید و فروش کردند.

    بانک حکمت ایرانیان با معامله 14 میلیون و 970 هزار سهم به ارزش 16 میلیارد و 840 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به نام خود کرد و شاخص فرابورس ضمن کاهش روی رقم 787.48 واحد ایستاد.

    بیشترین افزایش قیمت امروز متعلق به رشد قیمت سهام تدبیرگران فارس و خوزستان و پس از آن بیمه دی و مینو شرق بود و نماد بانک گردشگری، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، قاسم ایران و باغمیشه پربیننده‌ترین نمادهای امروز بودند.

    در سوی دیگر بازار نیز، شرکت‌های نفت ایرانول، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و بانک حکمت ایرانیان با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند ضمن آنکه هر ورقه تسهیلات مسکن در بازه 690 تا 730 هزار ریال معامله شد.

    بازار اوراق با درآمد ثابت در روز جاری شاهد معامله 320 هزار ورقه اجاره سه ماهه قائد بصیر بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 5 میلیون و 350 هزار سهم اختصاص یافت.

    امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های نیرو سرمایه، پتروشیمی امیرکبیر و  بانک حکمت ایرانیان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، بودیم و معاملات ثانویه اوراق اجاره شرکت مخابرات ایران با نماد «صخابر» از امروز در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران گشایش یافت.

    برچسب ها