عصر خودرو

زیمنس آلمان به وزارت نفت می آید

عصر بازار- مدیرعامل زیمنس در راس هیئتی فردا به دیدار وزیرنفت می آید.

زیمنس آلمان به وزارت نفت می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شانا، بیژن زنگنه فردا با جو کایسر دیدار و گفتگو می کند؛ زیمنس که در دوران تحریم برخی تجهیزات نفتی از جمله کمپرسورهای فازهای پارس جنوبی را مسدود کرده بود بلافاصله پس از لغو تحریمها اعلام آمادگی کرد آن را تحویل دهد که به گفته علی اکبر شعبانپور، مدیرعامل نفت و گاز پارس هم اکنون آزادسازی برخی تجهیزات و کالاهای فازهای پارس جنوبی از سوی زیمنس آلمان آغاز شده است.

    همچنین زیگفرید روسورم، مدیر فناوری زیمنس چندی پیش در گفتگو با شانا اظهار کرده بود: با اجرایی شدن توافق هسته‌ای و پایان تحریمها، این شرکت آلمانی می‌تواند تجهیزات مسدود شده را به طرف ایرانی تحویل دهد.

    روسورم با بیان این که با اجرای توافق، تحریمها برچیده شده‌اند و ما می‌توانیم تجهیزات مسدود شده را متناسب با نیاز به آنها در پروژه‌ها، تحویل دهیم و دیگر هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد، تصریح کرده بود: شرکت ما درباره راه آهن، رفت و آمد سریع، سازکارهای انرژی و توزیع انرژی در صنعت نفت و گاز فعال است، از این رو فرصتهایی بسیار در موضوع هایی متنوع برای ما وجود دارد که از هم‌اکنون کار روی آنها را آغاز کرده‌ایم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها