عصر خودرو

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد

صدور یک میلیون و پانصد هزار کد معاملاتی در سه ماهه نخست امسال

عصر بازار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این‌که بازار سرمایه از یکی دو سال پیش رشد خوبی کرده است گفت: در سال گذشته در این بازار تعداد ۸۲۰ هزار کد معاملاتی صادر شده است که این عدد در سه ماهه نخست امسال به یک میلیون و پانصد هزار عدد رسیده است.

صدور یک میلیون و پانصد هزار کد معاملاتی در سه ماهه نخست امسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، حسن قالیباف اصل در آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشکر از همکاری سازمان ثبت اسناد، گفت: در سازمان بورس 160 فرایند داریم که در حوزه ثبت شرکت‌ها و پذیرش شرکت‌ها وابسته به خدماتی است که در سازمان ثبت ارائه می‌شود.

    وی افزود: این تفاهم‌نامه کار جدیدی نیست اما کمک می‌کند این فرایندها با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی است.

    قالیباف اصل با بیان این‌که بازار سرمایه از یکی دو سال پیش رشد خوبی کرده است گفت: در سال گذشته در این بازار تعداد 820 هزار کد معاملاتی صادر شده است که این عدد در سه ماهه نخست امسال به یک میلیون و پانصد هزار عدد رسیده است.

    وی با اشاره به بحث آزادسازی سهام عدالت گفت: به دلیل آزاد سازی این سهام، 49 میلیون و 150 هزار نفر به دارندگان کد سهام داری اضافه می‌شوند.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: با برقراری ارتباط آنلاین میان سازمان بورس و سازمان ثبت اسناد، صحت سنجی اسناد با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود و این کار باعث بزرگتر شدن بازار سرمایه می‌شود.

    برچسب ها