عصر خودرو

در واردات کالا به ایران

برزیل به جای چین نشست

عصر بازار- در هفته‌ گذشته کشورهای چین، برزیل، امارات متحده عربی، جمهوری کره، از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار داشتند.

برزیل به جای چین نشست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک ایران، در روز شنبه 24 بهمن ماه، کشور چین با صادرات کالاهایی به ارزش 30 میلیون و 326 هزار و 199 دلار به ایران در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار داشته است.

    همچنین در همین روز کشور امارات متحده عربی نیز در جایگاه دوم واردکنندگان کالا به ایران قرار گرفته است. در این روز از این کشور کالاهایی به ارزش 9 میلیون و 583 هزار و 807 دلار به ایران وارد شده و این کشور را در جایگاه دوم واردکنندگان کالا به ایران قرار داده است.

    در روز یکشنبه 25 بهمن ماه، کشور چین با صدور کالاهایی به ارزش 28 میلیون و 206 هزار و 267 دلار به ایران، در صدر لیست کشورهای وارد کننده کالا به ایران قرار داشته است.

    همچنین در ابن روز کشور فرانسه در جایگاه دوم لیست واردکنندگان کالا به ایران قرار گرفته است، در این روز از کشور فرانسه کالاهایی به ارزش 14 میلیون و 934 هزار و 731 دلار به ایران وارد شده است.

    همچنین بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران، در روز دوشنبه 26 بهمن ماه نیز از کشور چین کالاهایی به ارزش 29 میلیون و 677 هزار و 760 دلار به ایران وارد شده و این کشور همچنان در صدر لیست واردکنندگان کالا به ایران قرار گرفته است.

    همچنین در این روز از جمهوری کره کالاهایی به ارزش 22 میلیون و 327 هزار و 494 دلار به ایران وارد شده است و واردات این میزان کالا به ایران، جمهوری کره را در جایگاه دوم کشورهای عمده واردکنندگان کالا به ایران قرار داده است.

    در روز سه‌شنبه 27 بهمن ماه نیز همچنان کشور چین در صدر لیست واردکنندگان کالا به ایران قرار گرفته است، در این روز از این کشور کالاهایی به ارزش 32 میلیون و 258 هزار و 328 دلار به ایران وارد شده است و همچنین از کشور آلمان نیز در این روز کالاهایی به ارزش 18 میلیون و 539 هزار و 706 دلار به ایران صادر شده و این کشور در روز سه‌شنبه جایگاه دوم واردات کالا به ایران قرار گرفته است.

    همچنین در روز چهارشنبه 28 بهمن ماه، چین همچنان در صدر لیست کشورهای عمده واردکنندگان کالا به ایران قرار دارد، در این روز از کشور چین کالاهایی به ارزش 32 میلیون و 399 هزار و 745 دلار به ایران وارد شده است.

    در این روز کشور برزیل نیز در جایگاه دوم لیست کشورهای وارد کننده کالا به ایران قرار دارد، از این کشور در روز چهارشنبه معادل 25 میلیون و 361 هزار و 14 دلار کالا به کشور وارد شده است.

    در روز پنجشنبه 29 بهمن ماه، چین جایگاه نخست خود در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران را به برزیل داده است. دراین روز از کشور برزیل کالاهایی به ارزش 30 میلیون و 424 هزار و 549 دلار به ایران وارد شده و کشور چین با کسب جایگاه دوم در لیست کشورهای صادر کننده کالا به ایران، کالاهایی به ارزش 19 میلیون و 272 هزار و 191 دلار به ایران وارد کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها