عصر خودرو

بزرگترین تولید‌کننده آلومینیوم جهان پیش بینی کرد:

کمبود آلومینیوم در سال ۲۰۱۶

عصر بازار- شرکت روس‌آل اعلام کرده است که بر اساس پیش‌بینی‌ها بازار جهانی آلومینیوم در سال ۲۰۱۶، با کمبود عرضه مواجه خواهد شد.

کمبود آلومینیوم در سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، شرکت روس‌آل روسیه، بزرگترین تولید‌کننده آلومینیوم در جهان، پیش‌بینی کرد: بازار جهانی آلومینیوم در سال 2016، با کمبود عرضه مواجه خواهد شد.

    این شرکت روس اعلام کرد: در پایان سال 2015، بازار جهانی آلومینیوم شاهد مازاد عرضه 600 هزار تنی این فلز در جهان بوده است.

    بنا به گفته ولادیسلاو سولوویف، مدیر شرکت روس‌آل برای ارزیابی دقیق‌تر شرایط بازار آلومینیوم طی سال جاری، باید شرایط چین به طور دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد، چرا که 50 درصد از کل آلومینیوم تولید شده در جهان توسط این کشور تولید می‌شود.

    وی ادامه داد: پیش‌بینی‌های بازار نسبت به افزایش مصرف آلومینیوم چین مثبت است.

    بنا به گفته این مقام روس، بر اساس اطلاعات موجود چین قصد دارد طی سال جاری به جای تمرکز بر افزایش شدید تولید به افزایش بهره‌وری در تولید آلومینیوم بپردازد.

    بر همین اساس، مدیر شرکت روس‌آل پیش‌بینی کرده است که همین امر به افزایش تولید آلومینیوم چین در سال جاری پایان خواهد داد. به عبارت دیگر، افزایش تولید آلومینیوم چین متوقف خواهد شد.

    ولادیسلاو سولوویف گفت: با در نظر گرفتن شرایط فوق چین با کاهش صادرات به ایجاد کمبود در بازار جهانی آلومینیوم کمک خواهد کرد و این مسئله به افزایش قیمت این فلز در بازار بین‌المللی خواهد انجامید.

    مدیر روس‌آل از پیش‌بینی تقاضای بالا برای آلومینیوم در سال جاری خبر داد و اعلام کرد:‌ بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تقاضای آلومینیوم در سال جاری 6 درصد افزایش خواهد یافت. در سال 2015 تقاضای این فلز 5.6 درصد نسبت به سال 2014 رشد داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها