عصر خودرو

با مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛

اچ‌پی آمریکا در ایران گارانتی رسمی گرفت

عصر بازار- پیرو اجرای طرح ساماندهی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی بازار آی‌تی، شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در بازار محصولات آی‌تی مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.

اچ‌پی آمریکا در ایران گارانتی رسمی گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مصرف کنندگان کالاهای ماشین‌های اداری شامل پرینتر، چندکاره‌ها، پلاتر، اسکنر و تجهیزات شبکه مانند سرورها، سوییچ و همچنین ابزارهای الکترونیکی همانند لپ‌تاپ، رایانه، AIO و تبلت از نظر سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شایسته خدماتی هستند که در بازار کنونی کشور متاسفانه کمتر شاهد آن هستیم.

    اهمیت خدمات پس از فروش برای مصرف کننده‌های این اقلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین دلیل پیرو اجرای طرح ساماندهی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی بازار آی‌تی که توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شد، شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در بازار محصولات آی‌تی مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.

    در این ارزیابی تعداد محدودی از شرکت‌ها که از نظر استانداردهای ارائه خدمات پس از فروش (نظیر فضای کافی، پرسنل متخصص، تجهیزات کافی، انبار قطعات یدکی غنی و اتوماسیون اداری استاندارد) در سطح بالایی قرار گرفتند، موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی شدند. از ابتدای دی ماه سال جاری کلیه واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات IT موظف شده‌اند که محصولات خود را تنها با گارانتی‌های رسمی و معرفی شده از سوی این سازمان به فروش برسانند.

    در این راستا یکی از شرکت‌های این حوزه به نام فالنیک با دارا بودن شرایط استاندارد و مورد درخواست سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی محصولات اچ پی در ایران گردید.

    اطمینان خاطر از خدمات پس از فروش معتبر، اصلی و مورد تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان از مواردی است که برای مصرف کنندگان ابزارهای الکترونیکی و اداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و طرح ساماندهی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی خواهد توانست اطمینان مصرف کنندگان را به بازار کنونی کشور برگرداند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها