عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

عصر بازار- معاملات فرابورس در نخستین روز اسفندماه در حالی پیگیری شد که ارزش آن به ۴ هزار و ۶۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش معاملات فرابورس از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بازار فرابورس در نخستین روز اسفند با داد وستد 685 میلیون و 970 هزار ورقه بهادار در 33 هزار و 921 نوبت به ارزش 4 هزار و 69 میلیارد ریال به کار خود پایان داد.
    بانک حکمت ایرانیان با داد و ستد 58 میلیون و 410 هزار سهم بیشترین حجم و ذوب آهن اصفهان با 180 میلیارد ریال معامله، بالاترین ارزش معاملات سهام را در بازار فرابورس به نام خود ثبت کرد.
    طبق این گزارش، بیمه میهن در کنار بیمه نوین و سبحان دارو بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های روان فن‌آور، توکاریل و شمال شرق شاهرود با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    آیفکس در ساعات آغازین امروز 9 واحد افزایش یافت اما مجدداً افت کرد و در پایان با حدود یک واحد کاهش در مقایسه با چهارشنبه، عدد 818.41  را نشان داد.
    همچنین، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و پالایش نفت تهران از پر بیننده‌ترین نمادهای امروز بازار بودند.
    در روز جاری، اوراق تسهیلات مسکن در تمامی نمادها بجز نماد شهریور 94 با افت قیمت مواجه شد و هر ورقه در محدوده 878 تا 910 هزار ریال معامله شد .
    در بازار اول 280 میلیون ورقه بهادار به ارزش 816 میلیارد و 540 میلیون ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم معاملات سهام در نماد بانک سرمایه رخ داد.
    همچنین، 260 میلیون اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 672 میلیارد ریال خرید و فروش شد و بانک حکمت ایرانیان دارنده بالاترین حجم و ارزش معاملات در این بازار بود.
    بیشترین حجم و ارزش معاملات ETF  نیز به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 7 میلیون و 960 هزار سهم به ارزش 98 میلیارد ریال اختصاص یافت.
    علاوه بر این، بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به داد و ستد 627 هزار ورقه اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا44" و بیشترین ارزش معاملات مربوط به اوراق اجاره پارس به میزان 602 میلیارد ریال بود و در مجموع یک میلیون و 330 هزار ورقه اسناد خزانه اسلامی با ارزش یک هزار و 142 میلیارد ریال در روز جاری داد و ستد شد.
    گفتنی است، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت همکاران سیستم پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی بودیم و نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی مارون، شرکت آهن و فولاد ارفع، شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن، شرکت کی بی سی، شرکت همکاران سیستم، افرانت، شرکت پتروشیمی زاگرس، شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان، شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، شرکت قاسم ایران و شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد با توجه به دریافت اطلاعات با اهمیت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 1395 متوقف شد.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها