عصر خودرو

در سه ماهه سوم امسال رخ داد،

اختصاص ۳۳۰ ریال سود به ازای هر سهم شیر پاستوریزه پگاه فارس

عصر بازار- شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۶۵ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس معادل ۳۳۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۳۳۰ ریال سود به ازای هر سهم شیر پاستوریزه پگاه فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس صورتهای مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت اعلام کرد در دوره 9 ماهه یاد شده مبلغ دو هزار و 124 میلیارد و 294 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که پس از کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن، سود ناخالص دوره به مبلغ 217 میلیارد و 438 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری عمومی کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 114 میلیارد و 290 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و درآمدهای غیر عملیاتی به آن افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ 65 میلیارد و 989 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 330 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاست.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای دوره افزوده شد و در نهایت مبلغ 77 میلیارد و 259 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره درحسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها