عصر خودرو

یک مقام مسئول خبر داد؛

اعلام زمان عرضه ۴۹۰ هزار سهم ابطالی پتروشیمی فجر

تعهد ۱۰ درصدی هلدینگ خلیج فارس به بورس

عصر بازار- یک مقام مسئول در شرکت بورس با بیان اینکه سهام ابطالی پتروشیمی فجر بنا به نظر سهامدار عمده با هماهنگی شرکت بورس در بازار به تدریج عرضه می شود، از تعهد ۱۰ درصدی این سهامدار عمده به بورس تهران خبر داده است.

اعلام زمان عرضه ۴۹۰ هزار سهم ابطالی پتروشیمی فجر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مهدی پارچینی مسئول بازار نقد شرکت بورس، گفت: از مجموع 20 میلیون سهم عرضه شده در نماد معاملاتی پتروشیمی فجر حدود 490 هزار سهم روز چهارشنبه به دلیل عدم دریافت پیغام مچینگ معامله در سامانه دستور پیغام ناظر بازار سهام ابطال شده است.

    وی افزود: شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان سهامدار عمده پتروشیمی فجر مختار خواهد بود، تا این میزان سهام را در صورت صلاحدید و با هماهنگی شرکت بورس در بازار مجدد عرضه کند.

    به گفته این مقام مسئول، سهامدار عمده شرکت پتروشیمی فجر به شرکت بورس تعهد کتبی داده که حداکثر ظرف شش ماه سهام شناور "بفجر" در بازار دوم بورس تهران را دست‌کم تا سقف 10 درصد افزایش دهد.

    پارچینی عرضه سهام در ابتدای معاملات امروز در نماد‌های معاملاتی پیشرو بازار را نیز ناشی از عرضه و تقاضا دانسته و گفته است: به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن واگذاری بلوکی سهام سایپا عرضه سهام در گروه خودرویی ها افزایش یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها