عصر خودرو

قبل از عرضه اولیه سهام شفاف شد؛

بازگشت ۱۰۰ درصد ارز صادراتی «غزر»

دلایل تعویق عرضه اولیه

عصر بازار- مدیرعامل شرکت زر ماکارون با اعلام دلایل تعویق عرضه اولیه سهام در بورس اظهار داشت: ۱۰۰ درصد ارز صادراتی به کشور بازگشته است.

بازگشت ۱۰۰ درصد ارز صادراتی «غزر»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، محسن امینی در نشست خبری بازدید اصحاب رسانه از خط تولید هلدینگ زر اظهار داشت : افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در عرضه اولیه این شرکت شد چرا که این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی را شکل داد که باید بر اساس ضوابط سازمان بورس نسبت به آن شفاف سازی کامل صورت می گرفت و با تصمیم بورس پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام می شود.

    مدیرعامل شرکت زر ماکارون در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار «ایبِنا» مبنی بر این که چه میزان ارز حاصل از فروش محصولات شرکت تا به امروز بازگشته اعلام کرد : بر اساس آخرین آمارهای موجود 100 درصد ارز حاصل از فروش محصولات شرکت به کشور بازگشته است.

    برنامه افزایش سرمایه

    وی درباره احتمال افزایش سرمایه شرکت زر پس از ورود به بازار سهام نیز اظهار داشت: در حال حاضر برنامه ای برای افزایش سرمایه در شرکت وجود ندارد و به هر حال این موضوع باید در مجمع مطرح می‌شود و اگر مورد موافقت قرار گرفت نسبت به افزایش سرمایه اقدام می شود.

    دلایل تعویق عرضه اولیه

    امینی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعویق عرضه اولیه غزر در بازار دوم بورس تهران گفت: افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در عرضه اولیه شد چرا که این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد که باید اطلاعاتی نسبت به آن اصلاح می‌شد پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد.

    وی با اشاره به اعلام زمان عرضه اولیه گفت: زمان مجدد عرضه اولیه نماد غزر را بورس باید تعیین کند.

    وضعیت بازدهی سرمایه

    وی درباره میزان بازدهی سرمایه در عرضه اولیه اظهار داشت: سود هر سهم143 تومان خواهد بود و پس از عرضه اولیه مجمع تشکیل می‌شود بنابراین سود در عرضه اولیه که چند روز آینده خواهد بود به تمام سهامداران تعلق می‌گیرد.

    این مقام با اشاره به تامین ماشین آلات به روز از اروپا در شرایط تحریم اظهار داشت: در هر شرایطی توانستیم نیازهای خط تولید را تامین و صادرات خود را ادامه دهیم به طوری که حتی برای ادامه و افزایش صادرات برند محصول را هم تغییر می‌دهیم.

    امینی افزود: در حال حاضر 50 میلیارد تومان از سهام شرکت را در قالب سهام ترجیهی به کارکنان به صورت رایگان ارائه کرده‌ایم.

    برچسب ها