عصر خودرو

افزایش ۲ درصدی شاخص سهام آتی آمریکا

عصر بازار- شاخص سهام آتی آمریکا امروز (سه شنبه) ۲ درصد در حالی افزایش یافت که اقدامات جهانی برای کاهش محدودیت های قرنطینه و بازگشایی اقتصادها باعث خوش بینی سرمایه گذاران در مورد بهبود وضعیت اقتصادی شد.

افزایش ۲ درصدی شاخص سهام آتی آمریکا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم،، شاخص سهام آتی آمریکا امروز (سه شنبه) 2 درصد در حالی افزایش یافت که اقدامات جهانی برای کاهش محدودیت های قرنطینه و بازگشایی اقتصادها باعث خوش بینی سرمایه گذاران در مورد بهبود وضعیت اقتصادی شد.

    اسپانیا از گردشگران خارجی خواست تا از ماه ژوئیه به این کشور بازگردند چرا که در حال برداشتن یکی از سخت ترین قرنطینه های اجرا شده در اروپا است. انگلیس نیز درصدد بازگشایی هزاران مغازه و فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید از ماه آینده است.

    سهام مربوط به شرکت های بخش گردشگری که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا دیده اند، در معاملات آتی تقریبا به میزان 8 درصد افزایش یافت.

    برخی از شاخص های اصلی وال استریت روز جمعه در حالی که تنش ها بین چین و ایالات متحده بالا گرفت، شاهد افزایش بود و برخی نیز روند کاهشی داشت اما با این وجود در آن هفته بیش از 3 درصد رشد را ثبت کرد.

    امروز صبح شاخص سهام S&P 500 با 1.85 درصد رشد به 3007.5 واحد افزایش یافت.

    شاخص آتی سهام آمریکا که پیش از این میانگین 200 روزه آن 2988.38 واحد بوده است یک روز قدرتمند را برای سهام ایالات متحده رقم زد.

    برچسب ها