عصر خودرو

قدردانی ۲۰۶ امضایی نمایندگان مجلس از وزارت رحمانی

عصر بازار- رضا رحمانی با ۲۰۳ رای نمایند گان مجلس وزیرصنعت، معدن و تجارت شد و با ۲۰۶ امضای قدردانی نمایندگان مجلس، وزارت صمت را تحویل داد.

قدردانی ۲۰۶ امضایی نمایندگان مجلس از وزارت رحمانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، متن بیانیه 206امضایی نمایندگان در قدردانی از عملکرد رضا رحمانی در دوران تصدی 19 ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت که روز سه شنبه از تریبون مجلس در صحن علنی قرائت شد، بدین شرح است:
    بسمه تعالی                                                 
    برادر ارجمند جناب آقای رضا رحمانی
     
    سلام علیکم
          جهاد ایثارگونه در رفع مشکلات مردم و به گردش در آوردن چرخ های اقتصادی و تولیدی با هدف دست یافتن به توسعه آرمانی بر قامت  انسان هایی با روحیه جهادی زیبنده است. مردانی که با الهام از حضور رشادتمندانه در سنگرهای جبهه و جنگ و به پشتوانه سابقه حضور در سنگر تصمیم گیری و تقنینی خانه ملت، برگ زرین دیگری را بر تارک تاریخ این سرزمین ثبت کردند.
    در سایه همت مردانه و تلاش شبانه روزی شما، چرخ های تولید و کارآفرینی به رغم همه سنگ اندازی ها و بدبینی های داخلی و خارجی سرعت گرفت و الگوی مثال زدنی از مدیریت تولید و تجارت را به تصویر کشید.
    تاریخ گواهی خواهد داد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در بدترین شرایط داخلی و خارجی و در دوران تنگناهای بین المللی و ناملایمات اقتصادی که مصادف با تهدیدهای تحریمی تعطیلی کارخانجات از جمله فولاد و صنعت خودرو سازی بود، گام های مهمی برداشت و برنامه هفتگانه رونق تولید به عنوان سیاستی نوین در دوران مدیریت حضرتعالی منجر به وقوع نهضتی تاثیرگذار در عرصه ساخت داخلی، مقدم داشتن صادرات بر واردات، احیای واحدهای تولیدی و افزایش تولید کالاهای منتخب شده و مانع تعطیلی زنجیره ای کارخانجات و واحدهای تولیدی گردید.
    این دلسوزی و پاکدستی، شجاعت و مدیریت اجرائی در بسترسازی زمینه های توسعه همه جانبه کشور در چندین مرحله مورد تفقد و تشکر رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و تحسین اهل فن و کارآفرینی را برانگیخت که نتیجه اقدام و مدیریت شما در تامین به موقع کالاهای اساسی مردم در بازار به رغم همه مسائل تحریمی، افزایش تولید نسبت به سنوات گذشته، پیشی گرفتن صادرات از واردات و مدیریت هوشمندانه تامین اقلام بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا، نمود عینی یافت. به گونه ای که ایران در کمتر از دو ماه از یک کشور وارد کننده اقلام بهداشتی به کشوری با قابلیت صادرات این اقلام مبدل گردید و نقطه عطفی در کار جهاد اقتصادی ره به منصه ظهور رساند.
    ما جمعی از نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی بر اساس آموزه های دینی و به واسطه خدمات و زحمات شما در دوران تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مصداق «من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق» مراتب قدرشناسی خود را اعلام داشته و تداوم خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم و تحت زعامت مقام معظم رهبری را برایتان آرزومندیم.

    برچسب ها